Wyniki
Zamknij

    • Kup stal, znajdź produkt, wyszukaj firmę
    • Usługi
      Usługi
    • Produkty
      Produkty
    • Firmy
      Firmy
    • Internetowa giełda długów

    • Kup stal, znajdź produkt, wyszukaj firmę
    • Usługi
      Usługi
    • Produkty
      Produkty
    • Firmy
      Firmy
    • Internetowa giełda długów

    • Kup stal, znajdź produkt, wyszukaj firmę
    • Usługi
      Usługi
    • Produkty
      Produkty
    • Firmy
      Firmy
    • Internetowa giełda długów

    Budowa kolejnego odcinka „Via Baltica” coraz bliżej

    W połowie 2017 r. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad chce wyłonić wykonawcę 24-km odcinka trasy S61 Via Baltica pomiędzy Suwałkami a Budziskiem. Tuż przed Nowym Rokiem GDDKiA zaprosiła 20 firm do przedłożenia ofert cenowych w przetargu na tę inwestycję.

     To dugi etap przetargu na projekt i budowę tej drogi od Suwałk do granicy z Litwą. - Do pierwszego etapu zgłosiło się 21 podmiotów z kraju i zagranicy, jeden nie został dalej zakwalifikowany jako niespełniający warunków postępowania - poinformował PAP rzecznik GDDKiA w Białymstoku Rafał Malinowski.
    Do 2 marca 2017 r. firmy mają przedłożyć swoje oferty cenowe. Umowę z wykonawcą drogowcy chcą podpisać do połowy 2017 r.
    Malinowski podał, że kryterium oceny ofert będzie nie tylko cena, ale także termin realizacji. Wykonawcy będą mogli zaproponować termin wykonania zamówienia, który może się różnić o ok. pół roku pomiędzy najdłuższym a najkrótszym przewidywanym czasem realizacji. Najkrócej wszystkie prace - od projektu po zakończenie budowy - mają trwać około dwóch i pół roku (31 miesięcy).
    Droga ma powstać najpóźniej do 2020 r. Inwestycja będzie realizowana ze środków UE; jest umowa na dofinansowanie tego przedsięwzięcia ze środków programu CEF (Connect Europe Facility - Łącząc Europę).
    Trasa Suwałki-Budzisko będzie drogą ekspresową w technologii betonu cementowego. Planowane są dwa tzw. węzły drogowe: Suwałki Północ oraz Szypliszki (wraz z obwodnicą Szypliszek), przewidziane są cztery miejsca obsługi podróżnych. W ramach inwestycji ma być również przebudowana już istniejąca sieć dróg w zakresie dotyczącym kolizji z przyszłą ekspresówką, powstaną również drogi dojazdowe.

    Prześlij innym

    Powiązane artykuły:

    Projekt i realizacja: direktpoint